Aktuális
Archívum
Impresszum
Theatron 14, 3. sz. (2020)
Tanúnak lenni az egyetlen életbiztosítás
Porogi Dorka:
Timár József és az ügynök azonosítása: emlékezet- és játékértelmezés
Patonay Anita:
Az Egyetemi Színpad mint kultúrház. Gyerekelőadások az Egyetemi Színpadon a
Bors néni
bemutatójáig, 1980-ig
Szabó-Székely Ármin:
A színházcsinálói felelősségvállalásról. Déry Tibor:
A tanúk
Dálnoky Réka:
Gianina Cărbunariu:
20/20
. A kortárs erdélyi magyar színházi szövegalkotás kérdései
Kálmán Mária:
Leonora Tükörországban. Claus Guth
Fidelio
-rendezésének pszichoanalitikus olvasata
Leposa Balázs:
Martinászok polgári köntösben. A magyar termelési dráma Mándi Éva
Hétköznapok hősei
című műve alapján
Turai Tamás:
Posztumusz jelenlét. A hipnotikus jelleg dramaturgiai hatáslehetőségének vizsgálata Hajas Tibor rádióperformansza alapján
Végvári Viktória:
Közlekedésbiztonság és légoltalom, avagy a bábszínház mint alkalmazott színház
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2020/3.