• Főoldal
  • Aktuális
  • Archívum
  • Impresszum
  • Szerzőinknek
  • For Authors
  • Peer Review
Theatron 11, 1-2. sz. (2012)
Műhelytitkok
  • Helmuth Plessner:
    A színész antropológiájáról (1948) (Ford. Besze Flóra)
  • Péter Petra:
    Testképek a magyar mozdulatművészeti mozgalomban
  • Várszegi Tibor:
    A magyar tánc igazsága
  • Pereszlényi Erika:
    Etűdök biciklikre, lányokra és szobákra. Gaál Erzsébet rendezései a Gödöllői Stúdióban
  • Niklosz Krisztina:
    Der Riss im Raum – Egy hasadást vizsgálok a térben. Az NDK nyolcvanas évekbeli alternatív kultúrájáról a Zinnober Színház kapcsán
  • Móra Gabriella:
    Mamutok árnyékában, avagy független programstruktúrájú kulturális kezdeményezések helyzete ma Budapesten
  • Fesztbaum Béla:
    „Légy modern!” Hagyományok és megújulások a Vígszínház történetében
  • Sárdi Mihály:
    „Shopping„és „pírszing” a Nagymező utcában. Az operett előadásmódjának, játékstílusának változásai, megújulásának kérdései a Budapesti Operettszínházban
  • Mátrai Titanilla:
    A klasszikus színházi hagyományok Kuroszava Akira A véres trón című filmjében. A shakespeare-i örökség és a japán klasszikus nó
  • Duró Gábor:
    Narratív szövegtôl a dramatikus szövegig. Viktor Pelevin Remete és Hatujjú című kisregényének színpadi adaptációja
  • Bartha Csilla:
    Idegenség és identitás Giacomo Puccini Pillangókisasszony című operájában
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>
Támogatóink
© 2025 Theatron Műhely Alapítvány
Az Alapítvány adószáma:
18202465-1-41
Design & fejlesztés: aprilred.com