Főoldal
Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 11, 1-2. sz. (2012)
Műhelytitkok
Helmuth Plessner:
A színész antropológiájáról (1948) (Ford. Besze Flóra)
Péter Petra:
Testképek a magyar mozdulatművészeti mozgalomban
Várszegi Tibor:
A magyar tánc igazsága
Pereszlényi Erika:
Etűdök biciklikre, lányokra és szobákra. Gaál Erzsébet rendezései a Gödöllői Stúdióban
Niklosz Krisztina:
Der Riss im Raum – Egy hasadást vizsgálok a térben
. Az NDK nyolcvanas évekbeli alternatív kultúrájáról a Zinnober Színház kapcsán
Móra Gabriella:
Mamutok árnyékában, avagy független programstruktúrájú kulturális kezdeményezések helyzete ma Budapesten
Fesztbaum Béla:
„Légy modern!” Hagyományok és megújulások a Vígszínház történetében
Sárdi Mihály:
„Shopping„és „pírszing” a Nagymező utcában. Az operett előadásmódjának, játékstílusának változásai, megújulásának kérdései a Budapesti Operettszínházban
Mátrai Titanilla:
A klasszikus színházi hagyományok Kuroszava Akira
A véres trón
című filmjében. A shakespeare-i örökség és a japán klasszikus nó
Duró Gábor:
Narratív szövegtôl a dramatikus szövegig. Viktor Pelevin
Remete és Hatujjú
című kisregényének színpadi adaptációja
Bartha Csilla:
Idegenség és identitás Giacomo Puccini
Pillangókisasszony
című operájában
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>