Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 12, 3. sz. (2013)
Kronológia
Herczog Noémi:
Mit gondoljunk a vastapsról a
Fáklyaláng
bemutatóján? Gellért Endre:
Fáklyaláng
, 1952
Ungvári Zrínyi Ildikó:
A kopasz énekesnő
1967-ben. Gergely Géza:
A kopasz énekesnő
, 1967
Kötő József:
Harag György:
Özönvíz előtt
, 1971
Albert Mária:
Nézi és forgatja. Harag György:
Szerelem
, 1973
Jákfalvi Magdolna:
Az egyenes beszéd lehetőségei. Várkonyi Zoltán:
Pisti a vérzivatarban
, 1979
Kékesi Kun Árpád:
Az „éltető gyűlölet” tragikuma. Székely Gábor:
A mizantróp
, 1988
Schuller Gabriella:
A neoavantgárd és a posztmodern találkozása a Kamrában. Halász Péter:
A kínai avagy ahogy a Katona József Színház színészei megpróbálják színre vinni A csodálatos mandarint
, 1992
Timár András:
A megőrzés és újraírás játékai. Ruszt József:
Bánk bán ’96
, 1996
Kálmán Mária:
Az emlékezés játéka és a játékhagyomány emlékezete. Telihay Péter:
A három húg (Három nővér)
, 1998
Deres Kornélia:
Ostromnyelv. Schilling Árpád:
Közellenség (Kohlhaas)
, 1999
Boros Kinga:
A megismételt csoda. Bocsárdi László:
A csoda
, 2002
Szántó Viktória:
Pokoljárás balladákra. Tengely Gábor:
Kádár Kata revü
, 2007
Tóth Réka Ágnes:
A magyar avantgárd origója. Palasovszky Ödön
Ayrus leánya
című előadásának rekonstrukciója
Frauenhoffer György:
A személyi kultusz színháza
Antal Klaudia:
Pintér Béla (és Társulata) formakánonja
Szemessy Kinga:
A kritika helye a kortárs tánc- és színházművészetben
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>