• Főoldal
  • Aktuális
  • Archívum
  • Impresszum
  • Szerzőinknek
  • For Authors
  • Peer Review
Theatron 14, 3. sz. (2020)
Tanúnak lenni az egyetlen életbiztosítás
  • Porogi Dorka (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
    Timár József és az ügynök azonosítása: emlékezet- és játékértelmezés
  • Patonay Anita (Káva Kulturális Műhely, Budapest):
    Az Egyetemi Színpad mint kultúrház. Gyerekelőadások az Egyetemi Színpadon a Bors néni bemutatójáig, 1980-ig
  • Szabó-Székely Ármin (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
    A színházcsinálói felelősségvállalásról. Déry Tibor: A tanúk
  • Dálnoky Réka (Művészeti Egyetem, Marosvásárhely):
    Gianina Cărbunariu: 20/20. A kortárs erdélyi magyar színházi szövegalkotás kérdései
  • Kálmán Mária (Pécsi Tudományegyetem):
    Leonora Tükörországban. Claus Guth Fidelio-rendezésének pszichoanalitikus olvasata
  • Leposa Balázs (Open Society Archives, Budapest):
    Martinászok polgári köntösben. A magyar termelési dráma Mándi Éva Hétköznapok hősei című műve alapján
  • Turai Tamás (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
    Posztumusz jelenlét. A hipnotikus jelleg dramaturgiai hatáslehetőségének vizsgálata Hajas Tibor rádióperformansza alapján
  • Végvári Viktória (Budapest Bábszínház):
    Közlekedésbiztonság és légoltalom, avagy a bábszínház mint alkalmazott színház
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
  • Theatron 2020.3
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>
Támogatóink
© 2025 Theatron Műhely Alapítvány
Az Alapítvány adószáma:
18202465-1-41
Design & fejlesztés: aprilred.com