Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 14, 3. sz. (2020)
Tanúnak lenni az egyetlen életbiztosítás
Porogi Dorka (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Timár József és az ügynök azonosítása: emlékezet- és játékértelmezés
Patonay Anita (Káva Kulturális Műhely, Budapest):
Az Egyetemi Színpad mint kultúrház. Gyerekelőadások az Egyetemi Színpadon a
Bors néni
bemutatójáig, 1980-ig
Szabó-Székely Ármin (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
A színházcsinálói felelősségvállalásról. Déry Tibor:
A tanúk
Dálnoky Réka (Művészeti Egyetem, Marosvásárhely):
Gianina Cărbunariu:
20/20
. A kortárs erdélyi magyar színházi szövegalkotás kérdései
Kálmán Mária (Pécsi Tudományegyetem):
Leonora Tükörországban. Claus Guth
Fidelio
-rendezésének pszichoanalitikus olvasata
Leposa Balázs (Open Society Archives, Budapest):
Martinászok polgári köntösben. A magyar termelési dráma Mándi Éva
Hétköznapok hősei
című műve alapján
Turai Tamás (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Posztumusz jelenlét. A hipnotikus jelleg dramaturgiai hatáslehetőségének vizsgálata Hajas Tibor rádióperformansza alapján
Végvári Viktória (Budapest Bábszínház):
Közlekedésbiztonság és légoltalom, avagy a bábszínház mint alkalmazott színház
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2020.3
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>