Főoldal
Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 4, 1. sz. (2003)
Drámám elmarad
Galgóczi Krisztina:
Elektra, Salomé, Lulu. Tánc és a dráma a századfordulón
Imre Oo Zoltán:
Színházi reform és recepció. Kísérlet a Thália Társaság (1904–1908) működésének (újra)értelmezésére
János-Szatmári Szabolcs:
Műfaji kategória és dramaturgiai jelentés. A polgári szomorújáték lehetőségei
Jákfalvi Magdolna:
Drámázás. A drámapoétika definíciós törekvéseiről
Kedves Csaba:
A XVIII. századi ferences misztériumdrámák poétikai-retorikai vizsgálatának lehetőségei
P. Müller Péter:
Humor és elmélet: Tom Stoppard
Árkádiá
ja és előzményei
Nagy Imre:
Kaputrok és „paszamánt”. A beszédmódok tusája Csokonai
Tempefői
jében
Nagy Júlia:
Színjáték vagy dráma? XVIII. századi iskoladrámáink szövegvizsgálatának kutatási problémái
Szitár Katalin:
Párbeszéd és szubjektív hang a drámában (Örkény István:
Macskajáték
)
Tegyey Gabriella:
Mimézis és distanciateremtés. Gondolatok egy Colette-mű kapcsán
Kékesi Kun Árpád:
Megőrzés és megújítás. Salzburger Festspiele 2001
Kiss Gabriella:
Színházi sztereotípiák. Gondolatok a 38. Berliner Theatertreffen kapcsán
Czékmány Anna:
A Hamlet-gép anatómiája – Robert Wilson
Hamletgép
című előadásának dekonstrukciós elemzése
Huber Beáta:
Rettenetes a kísértés az iróniára – Posztmodern játékok az epikus színházban
Kertész Gergely:
A nézô hely(zet)e. A nézőszerep átértékel(őd)ésének néhány kortárs lehetőségéről
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>