Főoldal
Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 6, 1-2. sz. (2007)
Egyre hosszabb szünetet tartva minden mondatcsonk után...
Erika Fischer-Lichte:
Színház és rítus (Ford. Kiss Gabriella)
Volker Klotz:
Fattyú-bohózatok. Kereszteződés az avantgárd színházzal Gondolatok Molnár, Brecht, Pirandello és Friel színdarabjairól (Ford. Szíjj Ferenc)
Bartha Katalin Ágnes:
A
Meg-szeliditett viszszálkodó vagy Második Gaszner
. Egy korai Shakespeare-szövegkönyv és kontextusa
Patonai Anikó Ágnes:
„A bűnnek nincs neve”. Hatalom és (homo)szexualitás mint kulturális tabu és a megkövesedő társadalom szimbóluma Jókai Mór
Dalma
című drámájában
Gór Szilvia:
Brechti szövegek intertextuális kontextualizálása Heiner Müller
Die Schlacht
című darabjában
Hadikné Végh Katalin:
Drámamegújító törekvések az orosz századelőn. A pánpsziché dráma
Seress Ákos:
Ál/arc. Szerep mint személyiség Tennessee Williams drámáiban
Müllner András:
A „puszta élet” fikciója. Performatívumok működésmódja magyar neoavantgárd művekben
Schuller Gabriella:
Szabadság tér 69–85.
Kricsfalusi Beatrix:
Testek ritmikus mozgása a térben. Töredékek a testiség és színház történetiségének kapcsolatához
Ungvári Zrínyi Ildikó:
Képből van-e a színház teste?
Nagy Gyula:
„Gute Nacht! Gute Nacht! / Bis alles wacht” Schubert dalciklusainak színreviteli lehetőségeiről
Szabó Attila:
A politikum mint beszédmód: Zsámbéki és Schilling Csehov tükrében
Enyedi Sándor:
Japán színészek magyar színpadokon
Nagy Milán:
A magyar dráma és színház 1945 és 1956 között a
Színház
és a
Színház és Mozi
című hetilapok tükrében
Schneider István:
A soproni német színészet utolsó korszaka (1841–1905). Alfred Cavar munkássága
Peterdi Nagy László:
„Hálóval a szelet...” Horgas Judit:
Fák közt, padon
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>