Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 11, 3-4. sz. (2012)
Recycling
Gerold László:
Drámából dráma, avagy provokatív gondolatok az átírásról mint a produktív recepcióról
Győrei Zsolt:
Dráma és kispróza kölcsönhatásai a magyar századforduló irodalmában
Jákfalvi Magdolna:
Trója-repríz
Neichl Nóra:
„Operett a kultúrváróban?” Parti Nagy Lajos
Ibusár
című színművének olvasata a művészi újrahasznosítás szempontjából
Timár András:
Jeruzsálem reloaded
Balási András:
Halványuló tükörképek
Adorján Viktor:
Színjáték – szertartás – esemény
Benkő Krisztián:
A színrevitel lehetetlensége. Bódy Gábor és a neoavantgárd
Nárcisz
-recycling
Boros Kinga:
A láthatatlan főszereplő. Színházi cenzúra a kommunista Romániában és kihatása a mai színházra
Kékesi Kun Árpád:
Zaide, avagy a nem identikus ismétlés drámája
Kocka Ferenc:
A teatralizált zenedráma. Felsenstein rendezői zenés színháza
Niklosz Krisztina:
Goldeneye is watching you
Pereszlényi Erika:
Marie és Marie. Két test egy szerep
Ungvári Zrínyi Ildikó:
Film-képek színházi térben
Kiss Gabriella:
A
recycling
játékai Gondolatok a 48. Berlini Színházi Találkozóról
Móra Gabriella:
A kultúra újrahasznosított helyszínei és a Trans Europe Halles
Adorján Viktor:
A dns másik spirálja
Peterdi Nagy László:
A manierizmus, avagy a boszorkányok újrahasznosítása
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>