Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 17, 3 sz. (2023)
Kortárs Musiktheater (szerk. Kékesi Kun Árpád)
Kékesi Kun Árpád (Károli Gáspár Református Egyetem):
A
Musiktheater
vetületei
Jörn Peter Hiekel (Hochschule für Musik Carl Maria von Weber Dresden):
Határátlépések és új munkamódszerek. Művészeti útkeresések napjaink zenés színházában (Ford. Csobó Péter György)
Clemens Risi (Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg):
Színpadra állított opera. A rendezői színház és a performatív fordulat (Ford. Kékesi Kun Árpád)
Sergio Morabito (Wiener Staatsoper):
Porcheria tedesca
és
eurotrash
, avagy mi a mű? (Ford. Szabó-Székely Ármin)
Geréb Zsófia (Hochschule für Musik Hanns Eisler Berlin):
Az operaénekes színészi munkája. Sztanyiszlavszkij és Felsenstein hangos olvasása
Hegyi Dániel Tibor (Pázmány Péter Katolikus Egyetem):
Marie, avagy a modern Androméda? Bernd Alois Zimmermann
Katonák
c. operájának (zene)dramaturgiai megközelítése két kortárs színrevitel tükrében
Bóka Gábor (operavilag.net):
Egy operafesztivál tündöklése és stagnálása. A Budapesti Wagner-napok: elvek és megvalósulásuk, 2006–2023
Gelesz Hannah:
Mindenek kezdete és vége. Romeo Castellucci salzburgi Bartók- és Orff-rendezéséről
Romeo Castellucci – Gelesz Hannah:
A tükör másik oldalán. Egy város, egy nap, egy beszélgetés
Barrie Kosky (Komische Oper, Berlin):
Marica Down Under (Ford. Szabó-Székely Ármin)
Bókay Antal (Pécsi Tudományegyetem):
Szophoklész, Freud és Robert Wilson. Oidipusz posztdramatikus színjátékai
Bánki Berta (Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem):
Jelentések
A mosoly birodalmá
ról
Muntag Vince (HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat Irodalomtudományi Intézet):
A szerző mint dramaturgiai alakzat Molnár Ferenc
Játék a kastélyban
című drámájában
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2023/3.
Következő lapszámunk >>