Főoldal
Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 16, 1. sz. (2022)
Neked mától kezdve vasárnap
Kelemen Kristóf (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
„A sok nevetéstől szabad légkör alakult ki.” Háy Gyula dramaturgosztálya a Színművészeti Főiskolán az '50-es évek első felében. Beszélgetés Bíró Zsuzsával 2019. április 26-án, Budapesten
Bethlenfalvy Ádám (Károli Gáspár Református Egyetem, Budapest),Kaposi László (Magyar Drámapedagógiai Társaság, Budapest),Kiss Gabriella (Károli Gáspár Református Egyetem, Budapest):
Színház-e mind? Széttartó gondolatfutamok Gavin Bolton utolsó írásáról
Antal Klaudia (Pécsi Tudományegyetem):
Gondolatok a részvétel fogalmáról és a vitaszínház gyakorlatáról
Bakk Ágnes Karolina (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest):
Immerzív színház analóg terekben – görbe tükrökkel
Korsós Noémi (Károli Gáspár Református Egyetem, Budapest):
Újragondolt játékszabályok. A devised színház megkülönböztető jegyeinek feltérképezése kortárs magyar alkotófolyamatok vizsgálata során
Bonczidai Dezső (Művészeti Egyetem, Marosvásárhely):
Vasilache, a román vásári kesztyűs bábjáték hőse
Varga Nóra (Uniarts Helsinki):
Mindennapi határértékeink. A figuraszínház dokumentumszínházi lehetőségei a belga
L’Herbe de l’oubli
című előadás elemzésén keresztül
Kollár Zsuzsanna (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest):
Az akadémia hatása az intézményesülő magyar színjátszásra az 1830-as években
Szabó Zsófia (MATE Rippl-Rónai Művészeti Intézet, Kaposvár):
„A kerítésen azt harsogta a plakát…” Reklám és ismeretterjesztés a kaposvári Csiky Gergely Színház történetében
Szabó-Székely Ármin (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Wass Albert – Vidnyánszky Attila:
Tizenhárom almafa
, 2020.
Gajdó Tamás (Országos Színháztörténeti Múzeum és Intézet, Budapest):
Vígszínházi történetek – újraírva (Heltai Gyöngyi:
Pesti magánszínházak a két világháború között. Transzatlanti hatások, lokális érdekvédelem
)
Váradi Ágnes (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Színházról tanároknak (D. Magyari Imre:
Miért jó nekünk, ha színházban megnézzük, hogy másoknak rossz? Külföldi drámák előadásairól
)
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
2022.1
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>