Főoldal
Aktuális
Archívum
Impresszum
Szerzőinknek
For Authors
Peer Review
Theatron 15, 2. sz. (2021)
Áll az idő
Milo Rau (NTGent):
Szemelvények a
Globális realizmus (Aranykönyv 1)
című kötetből (Ford. Kékesi Kun Árpád)
Porogi Dorka (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
"Színészet, mint önálló formanyelvű művészet". A Monori–Székely B.-játékról és a Szentkirályi Műhely három előadásáról
Kelemen Kristóf (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
A marxista-leninista ideológia gyakorlata a Színház- és Filmművészeti Főiskolán
Oláh Tamás (Művészeti Akadémia, Újvidék):
Undorító tavasz. A Zitzer Szellemi Köztársaság és a polgári ellenállás performatív aktusai
Gál Eszter (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Kontaktimprovizáció Magyarországon (1986–2016)
Váradi Ágnes (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Györgyike és Bella. Varsányi Irén
femme fatale
-szerepei
Szabó-Székely Ármin (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Kortárs nyitány. Az első három Térey-dráma előadása
Koltai M. Gábor (Színház- és Filmművészeti Egyetem, Budapest):
Nárcisszusz tükre. Az incesztus rétegei Webster
Amalfi hercegnő
jében
Muntag Vince (ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont, Budapest):
Élet a nyelven innen, halál a vizualitáson túl. Mundruczó Kornél:
Liliom
, 2019 (Hamburg, Thalia Theater)
Závada Péter (Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest):
Lényegmegragadás és imaginárius variáció Romeo Castellucci
Az arc fogalma isten fiában
című rendezésében
Benedek Zsolt (Művészeti Egyetem, Marosvásárhely),Fazakas István (Bergische Universität Wuppertal):
Katarzis és fenséges: a színházi állam utópiája
Nagy Imola (Művészeti Egyetem, Marosvásárhely):
Radu Afrim marosvásárhelyi „khóra”-gráfiája
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2021.2
<< Előző lapszámunk
Következő lapszámunk >>