Aktuális
Archívum
Impresszum
Theatron 15, 3. sz. (2021)
Öklével mutatja
Cselle Gabriella:
A cigányok reprezentációja a 19. századi magyar drámában
Kovács Viktor:
Intrikus-ábrázolási párhuzamok Vörösmarty Mihály
Csongor és Tündé
je és Tóth Ede két népszínműve között
Kovács Dominik:
Fikció, elhallgatás és traumakultúra Bródy Sándor
Tímár Liza
című drámájában
Mohai Aletta:
Karagity Antal „identitásnevelő” drámái és prózája
Dudás Robert:
Önkeresési „kísérletek” az Életjel Kísérleti Színpadán (1968–1972)
Muntag Vince:
Az értelmezés kísértete. A drámaíró Molnár Ferenc alulértelmezettségének okairól, hatástörténeti következményeiről és a korrekció feltételeiről
Jákfalvi Magdolna:
Molnár félrenézve. A hiányzó évek emlékezeti keretei
P. Müller Péter:
A
Játék a kastélyban
metamorfózisa. P. G. Wodehouse fordítása és Tom Stoppard átirata
Bonczidai Dezső:
Mérföldkövek a Vitéz László bábfigura keletkezéstörténetében
Antal-Bacsó Borbála:
Női testek a bábszínpadon
Goda Móni:
Miféle játszótársak a játszó tárgyak? A tárgyszínház Molnár Gyula és Francesca Bettini művészetének tükrében
Lázár Helga:
Figuraszínház – Formálódó vizuális színházi műfaj a bábszínház, a performansz és a posztdramatikus színház keresztmetszetében
Kocsis Eszter Angéla:
Animatronika – bábművészet és technológia
Tóth Réka Ágnes:
Rész-egész játék: a rekonstrukciók lehetőségei és lehetetlenségei (Malgot István:
Gyerekjátékok
, 1972)
Bekő-Fóri Zenkő:
Harag György:
Anna Frank naplója
, 1958.
Adorján Beáta:
A tekintet hatalma a színházi gyakorlatban
Darvay Botond:
A provokált rés bizonytalansága. Lehetséges elemzési séma adott művészszínházi produkcióra
Pintér Márta Zsuzsanna:
In memoriam Kilián István
Kilián István:
Régi magyar Mária-siralmak
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2021/3.