• Aktuális
  • Archívum
  • Impresszum
  • Szerzőinknek
  • For Authors
Theatron 15, 2. sz. (2021)
Áll az idő
  • Milo Rau:
    Szemelvények a Globális realizmus (Aranykönyv 1) című kötetből (Ford. Kékesi Kun Árpád)
  • Porogi Dorka:
    "Színészet, mint önálló formanyelvű művészet". A Monori–Székely B.-játékról és a Szentkirályi Műhely három előadásáról
  • Kelemen Kristóf:
    A marxista-leninista ideológia gyakorlata a Színház- és Filmművészeti Főiskolán
  • Oláh Tamás:
    Undorító tavasz. A Zitzer Szellemi Köztársaság és a polgári ellenállás performatív aktusai
  • Gál Eszter:
    Kontaktimprovizáció Magyarországon (1986–2016)
  • Váradi Ágnes:
    Györgyike és Bella. Varsányi Irén femme fatale-szerepei
  • Szabó-Székely Ármin:
    Kortárs nyitány. Az első három Térey-dráma előadása
  • Koltai M. Gábor:
    Nárcisszusz tükre. Az incesztus rétegei Webster Amalfi hercegnőjében
  • Muntag Vince:
    Élet a nyelven innen, halál a vizualitáson túl. Mundruczó Kornél: Liliom, 2019 (Hamburg, Thalia Theater)
  • Závada Péter:
    Lényegmegragadás és imaginárius variáció Romeo Castellucci Az arc fogalma isten fiában című rendezésében
  • Benedek Zsolt,Fazakas István:
    Katarzis és fenséges: a színházi állam utópiája
  • Nagy Imola:
    Radu Afrim marosvásárhelyi „khóra”-gráfiája
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
  • Theatron 2021.2
<< Előző lapszámunk
Támogatóink
© 2022 Theatron Műhely Alapítvány
Az Alapítvány adószáma:
18202465-1-41
Design & fejlesztés: aprilred.com