Aktuális
Archívum
Impresszum
Theatron 15, 2. sz. (2021)
Áll az idő
Milo Rau:
Szemelvények a
Globális realizmus (Aranykönyv 1)
című kötetből (Ford. Kékesi Kun Árpád)
Porogi Dorka:
"Színészet, mint önálló formanyelvű művészet". A Monori–Székely B.-játékról és a Szentkirályi Műhely három előadásáról
Kelemen Kristóf:
A marxista-leninista ideológia gyakorlata a Színház- és Filmművészeti Főiskolán
Oláh Tamás:
Undorító tavasz. A Zitzer Szellemi Köztársaság és a polgári ellenállás performatív aktusai
Gál Eszter:
Kontaktimprovizáció Magyarországon (1986–2016)
Váradi Ágnes:
Györgyike és Bella. Varsányi Irén
femme fatale
-szerepei
Szabó-Székely Ármin:
Kortárs nyitány. Az első három Térey-dráma előadása
Koltai M. Gábor:
Nárcisszusz tükre. Az incesztus rétegei Webster
Amalfi hercegnő
jében
Muntag Vince:
Élet a nyelven innen, halál a vizualitáson túl. Mundruczó Kornél:
Liliom
, 2019 (Hamburg, Thalia Theater)
Závada Péter:
Lényegmegragadás és imaginárius variáció Romeo Castellucci
Az arc fogalma isten fiában
című rendezésében
Benedek Zsolt - Fazakas István:
Katarzis és fenséges: a színházi állam utópiája
Nagy Imola:
Radu Afrim marosvásárhelyi „khóra”-gráfiája
A TELJES SZÁM LETÖLTÉSE
Theatron 2021/2.